کسری بهشت مبلمان کویر

مجموعه مبل کسری با سابقه نزدیک به یک قرن فعالیت در زمینه سرویس چوب و مبلمان، دارای تیم حرفه‌ای و کامل است که می‌تواند به مشتریان در زمینه چیدمان، انتخاب و نوع محصول مورد نیاز مشاوره داده و لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات در این زمینه را با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

مبل کسری افتخار دارد که تاکنون همراه بیش از 40 هزار خانواده ایرانی بوده و محصولات باکیفیتی را به آن‌ها ارائه داده است.

مبل کسری توانسته است به واسطه داشتن نمایندگی برندهای بزرگ و معتبری همچون ثمین، زیتون، نیلپر، سالونی، چوب و هنر، چوب سنگ، پانه، تیس، رنزو، هنرخم، الواهوم، ناچلا، مبلینا، پازل مبل و تختخوابشو سیب محصولات لوکس و باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

۸ برند داخلی معتبر

۳۰+ سال سابقه فعالیت

۳۵۰ محصول

یک قرن همراهی

حوالی سال 1312 استاد حاج محمود عشقیان مغازه نجاری خود را در خیابان شاه قدیم یزد احداث نموده و به تولید مصنوعات چوبی مشغول شدند.

سپس پسر ایشان، استاد حاج احمد عشقیان پس از چند سال همراهی پدر در سال 1340 مشغول به ساخت انبوه میز، صندلی، بوفه و جدیدترین کمد های لباس شدند که محصولات تولیدی ایشان در همان سال ها نیز به شهرستان های همجوار ارسال می شد.

پس از سال ها تلاش در زمینه تولید و عرضه محصولات دست ساز و با کیفیت، در سال 1369 با تبدیل کارگاه تولیدی به فروشگاه مبلمان ایده “مبل کسری” شکل گرفت.

اینک پس از گذشت 90 سال همراهی با شما، مفتخریم که تا کنون انتخاب بیش از چهل هزار خانواده ایرانی بوده ایم و سالهاست با شما هم خانه ایم .

مبل کسری

مبل کسری یکی از برندهای پیشگام در حوزه چوب و مبلمان است و همواره بر پیشرفت و توسعه کسب و کار و ارائه محصولات متنوع، باکیفیت و لوکس متمرکز می باشد. ما با احساس مسئولیت در قبال مشتریان و جامعه و ارائه مشاوره و خدمات پس از فروش مناسب، به شما این امکان را می‌دهیم که با خیال راحت مبلمان مورد نظر خود را خریداری کنید. براساس سند استراتژی فروشگاه مبل کسری، مهمترین ماموریت ما به شرح زیر می‌باشد:
تامین و عرضه محصولات متنوع و باکیفیت از برندهای مختلف و مطرح ایرانی
توسعه و ارتقا سرمایه های انسانی
توسعه کسب و کار در فضای مجازی
افزایش میزان رضایت مشتریان
ارتقا کمی و کیفی زنجیره تامین
به کارگیری فناوری های نوین در فرآیندها

مبل کسری

کیفیت یا راحتی

مبلمان برای زندگی راحت خریداری می شود، اما صرفا توجه به راحتی و نادیده گرفتن کیفیت باعث می شود پس از روز ها بازارگردی و پرس و جو و بعد از ماه ها پس انداز، سرویس مبلمانی خریداری شود که با چشم بر هم زدنی نشیمن گاه آن افت پیدا می کند و چوب آن ترک برمیدارد و تمام ذوق، هزینه و زمانی که صرف انتخاب آن کرده اید از بین می رود.

خرید مبل راحت و با کیفیت آنقدر ها هم که از نامش برداشت می شود راحت و آسوده نیست اما مجموعه مبل کسری اینجاست؛ در قلب کویر ایران، تا بهشتی باشد که در آن حس خوب خرید راحت و با کیفیت را در کنار هم تجربه کنید.

تنوعی به وسعت یک شهر

توجه به سلیقه، سبک زندگی، اندازه و ابعاد فضای کاربری مشتریان و … همه از عناصری است که باعث گسترش تنوع در تولید صنعت مبلمان شده است و از آنجایی که مبل کسری این نیاز را در مشتریان خود تشخیص داده توانسته با بهره مندی از فضای کافی و همکاری با برند های معتبر مبلمان پاسخگوی این نیاز باشد تا بتوانند با خیالی راحت در فضایی با متراژ بالغ بر 5000 متر مربع در پنج طبقه  اقدام به خرید نمایند.

مشاوره از انتخاب  تا چیدمان

انتخاب همیشه آسان نیست…

هر چه موضوع تخصصی تر شود و ارزش انتخاب بالاتر رود منطقا انتخاب کار سخت تری خواهد شد. انتخاب مبل، سرویس چوب و یا هر قسمت از دکوراسیون داخلی و کاربردی جزو سخت ترین انتخاب هاست.

اجزای داخلی منزل یا محیط مورد نظر باید با هم همخوانی داشته باشند و تناسب رنگی محصول با دیگر قسمت ها رعایت شود .

تنوع کالای مختلف در بازار مبلمان آنقدر زیاد شده که باعث شده خریداران هنگام انتخاب محصول مورد نظرشان دچار سردرگمی شوند.

تیم حرفه ای و مجرب مبل کسری اینجاست تا با ارائه مشاوره از انتخاب تا چیدمان همراه شما باشد تا خریدی بدون سردرگمی و لذت بخش را تجربه کنید.

فروش آغاز تعهد ماست

در مجموعه مبل کسری احترام به مشتری و حقوق خریدار را از والا ترین ارزش ها می دانیم و با کسب تجربه و ساخت تیم پشتیبانی حرفه ای  پس از سال ها همراه شما بودن در هر لحظه متعهدیم که خرید از فروشگاه مبل کسری اتمام ارتباط ما نیست؛ تیم پشتیبانی کسری اینجاست تا در تک تک لحظه ها و سال هایی که مهمان خانه شماییم حامی شما باشد .محصولات خریداری شده از مبل کسری یزد شامل گارانتی فنی تا 3 سال و خدمات پس از فروش تا 10 سال می باشد.

مبل کسری

چشم انداز

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

مبل کسری
× نیاز به راهنمایی دارید؟