درباره مبل کسری بیشتر بدانید:

پیشینه مبل کسری

 

حدود سال 1312 استاد حاج محمود عشقیان که از شاگردان بنام استاد علی اکبر نجار تفتی که جزء اساتید با تجربه استان یزد بودند ( به عنوان نمونه یکی از کارهای ایشان ساخت نخل تفت می باشد) مغازه نجاری خود را واقع در بازار سر پلک یزد (خیابان شاه قدیم و خیابان قیام امروزی) احداث و بنا به سفارش مشتریان به ساخت انواع درب و پنجره و مصنوعات چوبی مشغول شدند.

 سپس پسر ایشان استاد حاج احمد عشقیان پس از چند سال همراهی پدر، در سال 1340 مغازه نجاری واقع در خیابان سلمان (ثریا سابق) مشغول به کار شدند و به ساخت درب و پنجره های سفارشی و ساخت انبوه میز و صندلی، بوفه و جدیدترین کمدهای لباس و ارسال به بازار و شهرستان های همجوار تا بندر عباس و … فعالیت داشتند.

 پسران ایشان هم پس از چند سال فعالیت نجاری و شناخت تخصصی بازار در سال 1369 کارگاه پدری خود را تبدیل به فروشگاه کوچک بنام (چوبین پارس) با تولید و فروش شیکترین میزهای تلویزیون و مصنوعات چوبی (نمایندگی و پخش صنایع چوب پارس الکتریک تهران) به فعالیت خود ادامه دادند.

در سال 1372 شعبه دوم مبل کسری واقع در خیابان کاشانی احداث شد. سپس با افزایش تقاضای بازار و استقبال مشتریان در سال 1378، مبل کسری کنونی در زمینی به مساحت 120 متر در چهار طبقه احداث شد.

در راستای کار آفرینی و بهبود کیفیت، کارگاه رنگ کاری و رویه کوبی مبلمان در ملک پشت نمایشگاه راه اندازی شد و در کارگاه مورد نظر مراحل تولید به مصرف مبلمان استیل و سرویس خواب و… به سفارش مشتریان انجام و تحویل داده می شد.

با توجه به گرایش بازار به محصولات متنوع وارداتی در سال 1385 به مدت سه سال فروشگاه بزرگ مبل کلاسیک واقع در بلوار جمهوری ویژه فروش محصولات وارداتی از برندهای معتبر ترکیه، مالزی و چین و … دایر شد. و از سال 1388 با توجه به تنوع محصولات و نیاز به فضای بیشتر چیدمان طرح توسعه مجتمع طبقاتی مبل کسری ارائه و با تجمیع زمین کارگاه و نمایشگاه قبلی در فضایی به متراژ 5000 متر مربع ایجاد شد.

در حال حاضر مبل کسری با بهره گیری از بروزترین و جدیدترین امکانات و برندهای مبلمان فعالیت خود را در زمینه خدمت رسانی به مشتریان ادامه می دهد.

هم اکنون در مجموعه مبل کسری محصولات بسیار متنوعی ارائه می شود که تمام سلیقه ها را در بر می گیرد تنوع محصولات ما پاسخ به سلیقه شما مشتریان عزیز می باشد.

بی شک رضایت مشتریان از ارائه محصولات و خدمات ما مهمترین و با ارزش ترین هدف ما بوده و با ارج نهادن به حقوق مشتریان ارجمند در پی گسترش این مجموعه هستیم.

 

 

 

× نیاز به راهنمایی دارید؟